lördag, februari 05, 2011

Nästa tema

Jag försöker hålla ögon och öron öppna. Och häromdagen uppfattade jag en liten önskan på Twitter. Det handlade om att trissa tomater i tunna skivor. Så varsågod @Receptomaten, här kommer temat - nu vill jag se repliken!

NÄSTA TEMA
Ja, om jag ger er temat TUNNA - hur väljer ni att tolka det? Det kan ju olika betydelser, både som adjektiv och substantiv... Hittar ni något tunt att fotografera eller blir det tonvis med tunnor? Fundera på, och var med när jag publicerar nästa omgång!

Vad tycker ni om temat? Lämna en åsikt nedan.



Och eftersom jag ändå pratat om Twitter, så kan jag ju påminna om att Fototriss finns där också - det är bara att följa @Fototriss. Om ni twittrar om trissen får ni gärna använda taggen #Fototriss, så hittar jag lätt det ni skriver.

På återseende vid midnatt!

Hälsar Helena

Inga kommentarer: