söndag, februari 27, 2011

Fototriss del 127: Stopp

Innan vi sätter igång nya omgången av Fototriss, vill jag teasa lite om att det snart blir tävling igen! Håll utkik här för mer information. Sen kan jag rapportera att det blev Skåne som tog hem landskapskampen i förra veckans tema, det blev flest deltagare därifrån enligt undersökning jag hade. Det var inte alla av er som kryssade i var bilderna var tagna, men av de som gjorde det var 16 st från Skåne, 14 från Västergötland och 13 från Södermanland.

VECKANS TEMA
Det ska bli kul att se hur ni tolkar temat den här veckan som är STOPP - ser i några kommentarer efter förra inlägget att ni tycker det är lite klurigt... Men allt är inte lätt här i livet :) Tryter kreativiteten får ni surfa runt hos andra deltagare först och hämta inspiration i hur de tolkat stopp-temat.

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 127: STOPP


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

6 kommentarer:

Per-Anders sa...

En stimulerande fotoutmaning!

Tångsnällans blogg sa...

Lite klurigt men det gick!

Bildgatan sa...

Håller med ovanstående kommentarer till jag kom ihåg vad tulpanerna symboliserar för mig.

Jah Hollis sa...

Så där ja. Sent på söndagen löste det sig, trots att mörkret började falla.

greenapplesphotos sa...

Hej, väldigt klurig utmaning, men det blev en triss till slut. Nu vimsade jag till det så att jag laddade upp stopp på förra veckans tema innan jag insåg att det var fel. Så nu är det dubbelt upp... hoppas att det går att rätta till. Önskar alla en fortsatt trevlig kväll!

Mina Gouldsamadiner sa...

Hej.Min första utmaning här.Kul.Lite klurigt tema...