lördag, november 27, 2010

Nästa tema

Förra veckan handlade det om resor - nu kommer något helt annat, på förslag från vinnaren i förra tävlingen, Christian Henningsson. Men än är inte restemat klart, för veckans tävling är långt ifrån avgjord! Omröstningen pågår fram till söndag kväll, klicka på bilden nedan och välj din favorit av de tio finalisterna.


NÄSTA TEMA
Det tema som Christian vill att ni ska ta er an den här veckan är SKRÄCK! Vågar ni vara med?

Skräck-omgången drar igång när jag publicerar nästa inlägg när spöktimmen drar igång, vid midnatt. I restemat var det många arkivbilder, men visst fotar ni väl nytt denna vecka? :)

Hälsningar Helena
(som i helgen ska frossa i foto på Fotomässan)

Andra om , , , ,

1 kommentar:

axart sa...

Jag hade dagsfärska bilder i min förra triss. Vet inte om jag går iland med det idag..Jag får fundera.

AX