söndag, november 14, 2010

Fototriss del 114: FESTLIGT

Nu är det åter en vanlig trissvecka, utan någon tävling som ger lite extra glans. Men än är inte förra veckans tävling avgjord, omröstningen pågår fram till kl 21 söndag kväll, så det finns fortfarande chans att rösta här >>

VECKANS TEMA
Men med eller utan tävling, lite förhöjd stämning tror jag det blir ändå i veckans Fototriss med tanke på temat. Den röda tråden i era trissar ska nämligen vara FESTLIGT. Många varianter av festliga bilder hoppas jag på!

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

För mer information om Fototriss och reglerna - läs här eller i högerspalten.

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

Deltagare i Fototriss del 114: FESTLIGT


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

11 kommentarer:

Maria-Thérèse ~ www.afiori.com sa...

Hos mig är det kalas :)

Anni sa...

Man har det inte festligare än man gör sig!

Gunilla sa...

Festligt är att sätta guldkant även på vardagen! Ingen vet vad som väntar bakom hörnet....
http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/2010/11/festligt.html

Tove sa...

Festligt tema ;D

Jenny sa...

Publicerade visserligen mitt bidrag redan igår men nu är det länkat också!

Silimio sa...

Har lämnat mina tre bidrag nu!

Anette sa...

Fetsligt är ju så himla mycket men här kommer mina bidrag.

Axart sa...

Den här veckan var det ett riktigt festligt tema. Skoj!
AX

Barbro sa...

Festligt kan vara så mycket.
För mig är det känslan som jag tänker på i första hand.

VinterVild sa...

Nu finns mitt bidrag uppe :)

SaraB sa...

Hej! Kul att hitta hit och delta i en tävling. Kanske blir det fler gånger. Hälsningar S