söndag, mars 23, 2014

Fototriss del 253: Tillsammans


Välkommen till en ny omgång av Fototriss! Som jag berättade igår är jag alltså på semester i Thailand när ni läser det här och den här omgången kommer sträcka sig över två veckor. Lördag 5 april kommer jag presentera nästa tema och då är det också tävlingsdags!

NÄSTA TEMA...
... är TILLSAMMANS. Hur tolkar du temat? Visa det med tre bilder och var med i denna omgång av Fototriss!

Omgången pågår alltså fram till lördag 5 april, när nästa tema publiceras.

Eftersom jag är på semester är det här inlägget schemalagt och jag kommer inte att kunna bevaka att allt funkar, så jag håller tummarna att allt kommer flyta på bra medan jag är borta. (Om det skulle vara så att Inlinkz-formuläret inte fungerar så att ni inte kan skriva in era länkar, kanske ni kan lägga länken i kommentarerna istället.)

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3. Anmäl dig genom att skriva direktlänken till din Fototriss i formuläret nedan
Lycka till!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 253: TILLSAMMANS

2 kommentarer:

Freja sa...

Det perfekta temat för mig den här helgen, få se om det passar lika bra nästa helg...

Monica S Engell sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.