söndag, mars 02, 2014

Fototriss del 250: Djuriskt

Välkomna till den 250:e omgången av Fototriss! Det är ju lite jubileumsfeeling över 250, så jag hoppas på många härliga bidrag till trissen den här veckan!

VECKANS TEMA...
... är DJUR(ISKT). Tolka det som ni vill, så länge bilderna är tre till antalet.

REGLERNA

  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3. Anmäl dig genom att skriva direktlänken till din Fototriss i formuläret nedan
Lycka till!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 250: DJURISKT


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

Kanske besvärlig... sa...

Hej!
Det vore bra om alla som lägger in sina bilder kunde länka tillbaka till just det inlägget! Ibland hamnar man någon helt annanstans och måste klicka och klicka innan man kommer rätt! Det tar tid, när man vill hinna kika in på alla fina bilder som finns!

Åke / Nacka 144 sa...

Om du går via Fototriss ska alltid inlägget ligga där enligt Helenas instruktioner. Däremot om jag tex skriver en kommentar till dig så får du min hemsida adress därför att till vissa hemsidor/bloggar kan inta alla ta emot det rätta länken. Jag har sett att några lägger in sin hemsida adress och inte direktlänken. Och jag brukar besöka minst 90% av alla inlägg och ibland 100 %,varvid jag kommenterar det mesta. Denna vecka har jag hittills kanske studerat 40 % (känner mig skamsen) ligger helt utslagen i influensa sedan söndags kväll.

Åke sa...

Jo och ni övriga som aldrig fått en kommentar av mig så har ni valt att inte kunna ta emot från mig. Ni har inte i bockat att kunna ta emot från Namn/URL