söndag, oktober 03, 2010

Fototriss del 111: Alla lika, alla olika


Som jag berättade igår måste jag låta Fototriss ta höstlov i ett par veckor efter den här omgången, men först hoppas jag ni är med och tolkar den här veckans tema, som förra tävlingens vinnare WTFDC bidragit med.

VECKANS TEMA
Visst är det sant som det är sagt, vi är ALLA LIKA, ALLA OLIKA. Det är temat som gäller denna gång och nu är det upp till er att visa det i era bilder.

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

För mer information om Fototriss och reglerna - läs här eller i högerspalten.

Jag återkommer om ett par veckor när jag fått fylla på energireserverna och det blir dags för en ny omgång av Fototriss.

Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

Deltagare i Fototriss del 111: Alla lika, alla olika



: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

13 kommentarer:

Halloj världen/Inger sa...

Tredje länken gillt den här gången. Vet inte vad min iPhåne håller på med...

Tove sa...

Det här blir spännande!
Njut av din ledighet nu!

Jah Hollis sa...

Det blir inte bättre än så här denna gången. Hoppas även jag kan hämta lite nya krafter till det är dags att börja fototrissa igen. Ha ett bra uppehåll!

Pialotta sa...

Alla behöver vi pausa ibland.. ha det riktigt skönt på din Höstledighet:)
Alla lika .. Alla olika hos mig ..
Vilken tur jag nyss haft en liten prinsessa hos mig:)

WAS sa...

Ha det nu riktigt gott på din höstlovsledighet Helena och Välkommen tillbaka när du har vilat upp dig!

Varma soliga hälsningar från oss på Format 900px.

Tove sa...

Hej igen! Det var så roligt att jag lagt upp en till tolkning. Hoppas det går bra! :)

cat sa...

Det var inte helt lätt den här gången.

agnetha sa...

Ha en skön höstsemester. Å du, ät mycket ägg i alla former. *skratt*

AnnCathrine sa...

Kanonbra tema men inte alldeles "tvärenkelt".
Hoppas du får ett skönt höstlov!

Anonym sa...

Ha en skön semester och välkommen tillbaka, för det här är kul även om det strular.

Tina sa...

Ursäkta mitt strul med Tinezza. Men jag fattade först inte detta med att länka. Nr 77 Tinezza blev lite fel så nu har jag rättat till det och ligger på nr 95.

Yvonne sa...

Hej, hej!
För den som gillar att rimma och har lite koll på nyheterna på nätet - välkommen: http://modochlust.blogg.se/2010/october/rimmade-nyheter-1-2.html

Jag har låtit mig inspireras av FotoTriss, men jag tänker text i stället för bild :)

Väntar med iver på att FotoTriss är tillbaka efter höstlovet.

Ha det fint!
/ Yvonne

Anonym sa...

Strul, därför ett inlägg till, Anki-itte Sweden är det som gäller.