lördag, juni 26, 2010

I morgon är det jubileum!

Nu är det bara några skälvande timmar kvar tills Fototriss jubileumstävling drar igång, du tänker väl vara med? Klockan 00.00 natt till söndag startar trissomgång nummer 100!

LÄS FOTO FÖR ALLAS ARTIKEL
Lagom till jubileet finns det en stor artikel om Fototriss på Foto för alla, där jag berättar historien om trissen. Gå gärna in och läs den här >>

TÄVLINGSTEMAT
Jag har funderat på vad tävlingstrissarna skulle ha för fokus. Men så tänkte jag så här - i Fototriss handlar det inte om en bild, inte heller om två bilder, utan tre är ju antalet som gäller. Så i temat räknar vi uppåt och temat är ETT, TVÅ, TRE! Ta en funderare på vilka olika sätt man kan tolka temat, ta fram kameran och börja fota din triss. Från och med söndag kan du lägga upp ditt bidrag, när jag publicerat tävlingsinlägget.

TÄVLINGEN
Tävlingen kommer pågå tre dagar, från söndag till tisdag. Omröstningen börjar på onsdag kväll.

VINSTERNA
De tre toppenfina priserna kommer från Photowall - där du bl a kan beställa fototapeter och canvastavlor, även från dina egna foton.

1:a pris. Ett presentkort, värde 2 500 kr
2:a pris. Ett presentkort, värde 1 500 kr
3:e pris. Ett presentkort, värde 1 000 kr

Ev vinstskatt betalas av vinnaren.


Fototapeter, tapeter & canvastavlor - Photowall.se

Vi ses igen i morgon!

Hälsar Helena på Bildbloggerian

4 kommentarer:

@Receptomaten sa...

Trevliga priser! Hoppas det blir en rekordomgång på alla sätt!

Grattis till hundra!

Annelie sa...

Grattis till jubiléet! Fototriss är en av de absolut roligaste utmaningarna, den här gången blir det en riktig utmaning, den tål minsann att funderas på! Kul!
Och vilka bra priser!
Fin artikel om dig i tidningen...

Gunilla sa...

Grattis till framgången!
Jag har efter mycket letande bland mina foton hittat en triss.
http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/2010/06/1-2-3.html

Tyvärr fick jag inte bilden till sponsorn att funka men satte dit länken i alla fall. Hoppas du godtar den ändå till tävlingen :)

Marita sa...

Hej Helena!
Rolig utmaning detta med triss i bilder!
MEN:
Jag har nog gjort bort mig tror jag för jag hade inte kläm på att jag skulle länka direkt till själva inlägget utan länkade till bloggen istället. Snälla du hjälp mig - Ska jag länka om? Jag är nr 88
Hälsningar MNR.