lördag, oktober 11, 2014

Fototriss del 276: Så här ser det ut där jag är

Höstrusk eller höstsol, oavsett vilket så är det dags för vårt årstidstema! Sist vi hade det var det sommar, men nu är det höstens alla färger i naturen som ska få lysa i trissarna.

VECKANS TEMA...
... är SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Eftersom det är ett årstidstema så handlar det om att visa hur hösten ser ut hos er, här och nu. Så denna gång är det bara nytagna bilder som gäller.

Glöm inte bort att ta en virtuell resa genom landet och se hur långt hösten kommit hos de andra deltagarna. Det har ju varit en mild höst hittills, men kan det vara så att den första snön redan har kommit någonstans i norr? Den som surfar runt får se :) Och nu är det den 25:e gången som vi kör detta tema, så vi har rest genom årstiderna ett antal varv. Klicka här för att se tidigare omgångar.

Får ni inte nog av Fototriss i bloggform, har ni så klart Fototriss på Instagram också där ni kan vara med på samma tema hela veckan.

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Lycka till!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 276: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR, DEL 25

3 kommentarer:

Freja sa...

När vi åkte norrut, till min pappa, igår, så var det snö bara 2 mil bort, men den har inte kommit till oss än...

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Alltid lika kul att se hur det ser ut hos andra trissare!
//Ulrika

Unknown sa...

Som om du och jag befinner oss på nästan samma plats. Känner mig bekant med just den där trappan.
/Kiki