söndag, mars 04, 2012

Fototriss del 169: Prickigt

Första Fototriss för mars månad och i alla fall i Stockholm har vi haft vårkänningar de senaste dagarna. Hoppas solen lyst på er också!

VECKANS TEMA...
... är ett mönstertema: PRICKIGT. Och någon ytterligare förklaring tror jag inte behövs den här gången, prickar kan ni hitta lite överallt om ni letar, naturliga eller konstgjorda spelar ingen roll.

REGLERNA

  1.   Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2.    Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3.    Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 169: PRICKIGT

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

12 kommentarer:

Veiken sa...

Inlagt och klart! Natti, Natti!

Annemor sa...

Mormor har lagt seg på plass

Hjortron sa...

Snälla - ta bort nr 24 - det blev fel!!!

SigridfraEnget sa...

Kul tema!!

A World of Wines sa...

Hej! Det var en svår triss idag!

Charlotte/Kreativamamman sa...

Så roligt tema denna gång! Älskar prickigt och ska bli jättekul att se alla andras tolkningar!

KajsaLisa sa...

Svårt i början, sen fångade jag det mitt i prick.

Olivia sa...

Roligt tema :)

Marit Johansson sa...

Mitt bidrag blev verkligen en salig blandning!

Fotograf Nathalie Agnekil sa...

Jag tyckte det var jättesvårt den här gången, haha vet inte varför!

Anonym sa...

Hej!
Roligt tema. :D Jag vill gärna tipsa om ett tema som skulle kunna vara kul, "vem är jag". Att med tre bilder försöka förklara vem man är.

Anonym sa...

Mitt fokus finns på bloggen nu!