söndag, januari 22, 2012

Fototriss del 163: Ränderna går aldrig ur

Ett nytt trissår har nu startat och jag hoppas kunna bjuda er på många roliga och utmanande utmaningar, och tävlingar, under 2012! Välkomna hit igen!

VECKANS TEMA...
... är RÄNDERNA GÅR ALDRIG UR. Som jag skrev igår har flera av er önskat ordspråks-/uttrycksteman och det ska bli roligt att se hur ni tolkat det här, om ni helt enkelt har tagit fasta på det randiga eller om ni har hittat klurigare varianter :)

REGLERNA
  1.     Som vanligt gäller det att visa 3 bilder på temat i din blogg
  2.     Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3.     Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Hälsar Helena på Bildbloggerian
: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
 
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 163: RÄNDERNA GÅR ALDRIG UR

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

18 kommentarer:

Tina´s PicStory sa...

nice to see you back ☺

llhertz sa...

Välkommen tillbaka! Äntligen lite struktur på helgen igen :)

Hanna sa...

Nu provar jag något nytt, kul att vara med :0)

Pumita sa...

Så roligt att Fototriss är igång igen! Spanska ränder hos mig.

Veiken sa...

Jag höll på att glömma, men nu är det klart! :)

Benita sa...

Roligt med Fototriss igen. Kinesiska ränder hos mig. :)

Hälsokick sa...

Ska bli kul att se allas bidrag, själv avvaktar jag till nästa omgång pga tidsbrist =)

4U2 sa...

Detta är mitt lite "dagen efter" bidrag - tröttheten tynger ögonlocken men tror jag har med de bilder jag tänkt mig :)

KajsaLisa sa...

Den här omgången var svår, men det gick tillslut.

Catherine sa...

Nice 2 be back :) Have great sunday.

Erik Semlan sa...

Kul att Fototrissen börjar igen. :-)
Jag väljer något personligt och smått. ;-)

Unknown sa...

Härligt nu har jag entrat och jag hoppas jag kan hålla i och följa med framöver. det brukar bli att man bara kikar på bidragen sen känner man att man inte kan bidra något. men dessa är ju så fria att tolka så det blir kanske roligare.

Kicki sa...

Kul att det är igång igen!:)

Ingrid ♥ sa...

Kul att vara tillbaka och göra trissar. Härligt.
Kram Ingrid

Jah Hollis sa...

Trevligt att Fototriss är tillbaka. Dock var det ingen större fotohelg för min del. Ett bidrag blev det i alla fall.

Jenny sa...

Lite sent men nu finns ett bidrag hos mig! Det är svårt att lära gamla katter sitta. ;)

Sven sa...

Kul att det kör igång igen. Ska väl bli ngt bidrag så småning om.

Gilla sa...

Nu är jag klar med mitt Fototriss den här veckan.

Gilla