söndag, november 13, 2011

Fototriss del 157: Kvinnligt

Meningarna går isär gällande vilken Mr Linky-variant som är bäst bland er som svarat i min undersökning i förra inlägget, i skrivande stund är det dött lopp mellan alternativen. Så jag har bestämt mig att gå tillbaka till den gamla varianten tills vidare. Det är flera tävlingar den närmaste tiden och då får det inte strula, så det känns bäst att göra så här nu. Men det är inte omöjligt att testar den nya varianten igen efter årsskiftet. Tack alla som svarat i undersökningen!

VECKANS TEMA...
... är KVINNLIGT. Fars Dag i all ära, men vi uppmärksammade ju manligt i tävlingen häromveckan, så nu är det fokus på det kvinnliga istället. Är det svårare eller lättare tro att tolka kvinnligt? Ska bli intressant att se vad ni tycker.

REGLERNA
  1.     Som vanligt gäller det att visa 3 bilder på temat i din blogg
  2.     Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3.     Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
Lycka till!

Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 157: KVINNLIGT

Show 3 photos on the given theme, this week it is FEMININE
and don't forget to link back to Fototriss!



: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

13 kommentarer:

Anni sa...

Helt klart svårare - inte enbart för att jag var bortrest när temat var manligt ...

Tinezza sa...

Tack för att den gamla vanliga länken är tillbaka :)))

Erik "Semlan" sa...

Tycker nog denna lista är att föredra, överskådligt.
Svåra val till trissen, men nu finns det en triss. ;-)
(Får kanske lämna in en till...?)

Gilla sa...

Nu har jag lagt in mitt Fototriss för den här gången.

Gilla

Kicki sa...

Det här fungerar ju bättre men den andra idén med miniatyrbilder tycker jag är bra om bilden syns vill säga...för det gjorde inte min! Mitt kvinnliga bidrag är på plats!

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Det blev inga nytagna bilder den här gången. Bra med den enklare länkningen, även om den med bild fungerade så är det här snabbare.

carina sa...

Lite klurigt och kul att göra dina fototriss :)
Men jag länkade lite tokigt första gången så nu ligger jag med dubletter

Jah Hollis sa...

Knappast färre fallgropar den här gången än vid det manliga temat. Men en cykeltur över stan på förmiddagen (ja jag är uppe så tidigt ibland) gjorde susen. Ja, det blev i alla fall en triss.

Cici sa...

Jag glömde ändra adressen, så mitt förra tema hamnade på nr 101. Kan det raderas pånågot vis?

Erik "Semlan" sa...

Nu har jag skapat en andra Fototriss på temat "kvinnligt". ;-)
Kanske jag berör någon?
Kolla gärna.
Fallgropar, tjaa kanske.

White Dream sa...

Det är min första tid där! Tack för den underbara idén.
Kärlek
White Dream

llherz sa...

Som sagt, tack för en strålande idé! Mitt andra Triss och nu har jag även lärt mig att länka tillbaka till den här sidan ;).

Daliana Pacuraru sa...

My best regards from ROMANIA!