söndag, maj 15, 2011

Fototriss del 136: Många

Det är strålande sol ute när jag skriver det här och snart ska jag ge mig ut i det vackra vädret. Men först passar jag på att fixa med trissen medan resten av min lilla familj sover middag :)

VECKANS TEMA
Många teman har det blivit genom åren här, många har ni varit som deltagit. Temat som gäller denna vecka är just MÅNGA. Undrar hur många ni är som jag kan locka att vara med den här gången?

REGLERNA ÄR SOM VANLIGT
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 136: MÅNGA


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

Fototriss på Facebook: facebook.com/fototriss
Fototriss på Twitter: @Fototriss


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

15 kommentarer:

Unknown sa...

Morrn.
Nu har jag lagt upp mitt lite annorlunda temabidrag....

ha de bra.

Hasse A

Marie Leya sa...

Nu har jag efter hemkommen fest för 50-åring lagt upp lite gamla bilder. Glömde kameran när jag begav mig till festligheterna så därför var jag tvungen att fuska lite... Ha en skön söndag!

Jah Hollis sa...

Många som redan i natt lagt in sina bidrag. Jag sällar mig till skaran eftersom jag ska jobba denna söndag. Inga mästerverk direkt, men en triss på veckans tema är det i alla fall. Kommentarer på andras bidrag kommer på måndag. Förra veckan blev det dåligt med sådana, kommentarer alltså, bland annat eftersom Blogger hade havererat.

Barnens Hjältar sa...

Tyvärr fungerar inte det att lägga upp bidrag nu men jag antar att det är blogger som fortsätter krångla? Mr Linky syns inte över huvudtaget.

Camilla Olsson sa...

Efters om MrLinky inte fungerar så lägger jag min länk här

http://camillasfoto.wordpress.com/2011/05/15/manga-sma-sota-blommor/

cat sa...

Jag lägger också min länk här så länge.
http://1bildibland.blogspot.com/2011/05/fototriss-manga.html

Anna sa...

Hmmm ja då får vi länka här så länge då..kanske kommer Mr L igång senare

Nettan sa...

Jag ser INTE heller Mr linky!?
Så jag lägger min länk här.
http://nettanspyssel.blogg.se/category/fototriss.html

Jag har blogg.se och tror att det är något fel där också. Har haft krångel i några dagar nu.
Ha det gott alla // Nettan

Nanne sa...

Morsom utfordring--- Jeg henger meg på.. Ha en flott søndag.

Anonym sa...

Många var ett spännande tema som inte var helt lätt! Trevlig fortsättning på söndagen.

Hanna sa...

MÅNGA små blommor bildar blomma på min sida. Ha en bra vecka.

Charlotta sa...

Publiceringen av mitt första inlägg strulade så jag fick lägga upp ett nytt inlägg, därav två mrLinky.
Många är ett kul tema och jag ser fram emot jättemånga trevliga och olika tolkningar idag. :)

Emma sa...

Har lagt upp mina tre bilder nu :)

"M" sa...

Hejsan! nu är jag tillbaka på min fotoblogg och vill gärna hänga på Fototrissen igen som jag gjort för länge sen. Kallade mig då Livsgnistan men har förenklat det till "M". ;)

Anonym sa...

Har lagt upp min första Fototriss. Spännande det här. Skall bli kul att surfa runt och se vad ni hittat på.