söndag, september 19, 2010

Fototriss del 109: Var så god och sitt!

Idag börjar en ny omgång av Fototriss, men det är ju även sista dagen att rösta på finalisterna i förra veckans tävling. Kl 21.00 söndag kväll stängs omröstningen, än har du chans att påverka och rösta på den DU tycker har gjort den bästa trissen på tema Hård! Rösta här >>

VECKANS TEMA
Jag ser extra mycket fram emot att se alla era bidrag denna gång, för temat är VAR SÅ GOD OCH SITT! och jag tycker det ska bli skönt att få ta en paus och slå mig ner i alla era bilder. Så bjud mig på många sköna foton den här veckan!

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

För mer information om Fototriss och reglerna - läs här eller i högerspalten.

Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

Deltagare i Fototriss del 109: Var så god och sitt!


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

Andra om , , , ,

14 kommentarer:

Tove sa...

Ha en skön söndag! :)

Jah Hollis sa...

Jag levererar just en triss, i färg, med nytagna bilder på veckans tema. Snart kommer det in en svartvit triss på samma tema. Tämligen nytagna bilder där med. Ha en fin valsöndag!

Unknown sa...

Morrn.

Sittbilder ligger på nätet.

Välkommen ska du vara.

Ha de bra.

Hasse A

Sarah sa...

Efter en lång tid är jag åter med igen i denna roliga utmaning! Ha en go söndag alla fototrissare =)

Erik "Semlan" sa...

Ett roligt tema som gav mig anledning att "gräva lite" i arkivet. :-) En fråga, kan jag ha fler trissar i samma tema? För det saknas inte foton till detta tema.
Få se hur valet går ikväll... trevlig valsöndag! ;-)

Menageriet sa...

Nytagna bilder på ett gammalt objekt!
Haa Dee!

Jenny sa...

Spännande tema! Nu finns min triss uppe. Rent kvalitetsmässigt är det långt ifrån de bästa bilder jag tagit men jag valde att låta temat ta störst plats den här gången.

MMS sa...

Nu finns min triss att beskåda, länge sen jag var med i trissen!!

Axart sa...

Mycket roligt tema, like it!

AX

Maria-Thérèse ~ www.afiori.com sa...

Hejhopp,
jag är med! En bild från idag, en på vårens första någonting och en bild från någon söt i en skog för ett par dagar sedan.

Ingela, Trebarnslandet.se sa...

Nu är jag också med! :) Mina små godingar sitter vackert..

Adnan Hadziagovic sa...

Första gången jag är med. Det är alltid bra med lite inspiration

kattis sa...

Oj, jag har råkat skicka in mitt bidrag till temat Varsågod och sitt, fast det var tänkt till I luften. Ooops! Kan du radera det?

Kramar Kattis

Maria sa...

Men åh! Jag har ju inte varit inne här på evigheter. Fick för mig att du pausat för flera månader sedan och har som sagt inte kikat in.
I min blogg finns ju en egen kategori som heter "Varsågod och sitt" och den innehåller bara bänkar, som du vet.

Var förresten uppe på det däringa taket du vet, tidigare idag...

KRAM